zondag 1 november 2015

Scary confusion

Eén dag na Halloween maakte ik voor de Stampotique challenge dit kaartje met het onderwerp "scary confusion". Ik heb me heerlijk uit zitten leven en één ding stond vast...mijn nieuwe stempel Lucilla moest de hoofdrol gaan spelen. 
Eerst de achtergrond gemaakt door spiced marmalade en seedles preserves op mijn craftsheet te deppen, nat te maken en mijn papier erin te draaien tot ik tevreden was over het resultaat. Hierna al het stempelwerk gedaan en op de uiltjes na heb ik alles ook nog op apart papier gestempeld. De maan gesponst met squeezed lemonade en aan de randen extra aangezet met mustard seed. Lucilla en het hek ingekleurd met derwent potloden. Gebruikte kleuren: soft en blush pink, loganberry, royal purple, red, brown en pale brown.
Met een dikke witte posca heb ik de contouren stukje voor stukje overgetrokken en met mijn vinger uitgeveegd. Met water nog wat druppels gespetterd. Alle onderdelen opgeplakt en met black soot de randen gesponst.

Gebruikte stempels:
- Lucilla
- Picket fence
- Owl tree
- Gooseneck (alleen haar hoofd zonder strik)


7 opmerkingen:

  1. Wow love your card!! She looks beautiful <3
    Thank you for playing along with Stampotique Challenge!

    xx Arwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Yvonne, prachtig qua kleur en design!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks dat ik niet zo gek ben op Lucilla, vind ik het een super kaart geworden Yvonne ! Leuk dat je weer meedoet !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is fabulous Yvonne, I love how you've added the white pen around Lucilla, it looks wonderful. Thank you so much for joining in with our challenge at Stampotique, and good luck in the draw. Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a perfect display of Stampotique stamps on your card, this is nicely done. Thanks for joining us this week at Stampotique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf!! Ik vindt oranje en paars ook zo'n mooie kleurencombi, en wat een gave stempel weer van Stampotique. Super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brilliant live it!
    Thank you for joining us at the stampotique designers challenge
    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even op visite bent geweest !
Bedankt voor je belangstelling en tot een volgende keer :-)